Užsakymo gavimo kalendoriaus problema.
5 atsakymai
Norėdami sekti šią diskusiją arba joje dalyvauti, turite būti prisijungę. Prisijunkite prie manęs
1 pranešimai
sophie
Sveiki, kadangi turėjome galimybę išvykti atostogų šiek tiek anksčiau nei planuota, praleidome paskutinės užsakymo pristatymą. Grįžę iš atostogų po to, kai baigėsi siuntos laikymo prie pristatymo punkto terminas, kokie yra sprendimai ir kiti veiksmai, prašome? Iš anksto dėkojame.
301 pranešimai
zoomalia
Sveiki, galite susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi tiesiogiai per savo klientų zoną. Jie susisieks su jumis, kad pasiūlytų sprendimą. Linkiu jums gražios dienos. Nathalie iš Zoomalia.
1 pranešimai
christine
Tai ne pirmas kartas, kai užsisakau prekes su pristatymu į namus, tačiau kurjeris vis tiek jas pristato į paštomatą. Namuose nuolat būna du žmonės, o prie durų, kurios išeina į gatvę, yra skambutis. Nieko netrukdo jam atvykti į Grandfontaine, net sniegas negali būti pasiteisinimas - juk liko kelios dienos iki liepos. Gero vakaro.
301 pranešimai
zoomalia
Sveiki, Christine, Man labai gaila, kad jūsų pristatymas nebuvo tinkamai įvykdytas. Kviečiu jus susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba, kad galėtume jums padėti. Galite susisiekti su mumis per formą, esančią jūsų kliento paskyroje "Mano paskyra", "Klientų aptarnavimas". Gražios dienos, Coralie iš Zoomalia
1 pranešimai
jonathan
Sveiki, ar jūs taip pat turite problemų su dtp pristatymu? Jau antrą kartą užsakinėju ir kaskart pristatymo darbuotojas sako, kad nesu namuose, nors esu.
301 pranešimai
zoomalia
Sveiki, Jonathanai,Reaguodama į jūsų užklausą.Apgailestauju sužinojusi, kad jums kyla sunkumų dėl pristatymo.Siūlau susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba per šią formą: https://www.zoomalia.com/support/question/Mūsų konsultantai jums suteiks sprendimą.Linkiu jums gražios dienos,Cora iš Zoomalia