Negavau savo užsakymo ir noriu paaiškinimų
1 atsakymas
Norėdami sekti šią diskusiją arba joje dalyvauti, turite būti prisijungę. Prisijunkite prie manęs
1 pranešimai
juliette
Sveiki, po daugybės bandymų susisiekti su jūsų klientų aptarnavimo tarnyba ir pateikus skundą, siunčiu jums šį pranešimą, nes 12/12 pas jus atlikau užsakymą, pasirinkdamas greito pristatymo variantą. Tačiau jūsų išsiųsta siunta buvo du kartus atsisakyta mano pasirinktų paštomatų. Vis dar nežinau, kur yra mano užsakymas! Jei jūsų siuntos yra per sunkios ir jūsų partnerių paštomatai atsisako jas priimti, tai nėra jūsų klientų atsakomybė, o jūsų, kaip siuntėjo. Todėl noriu, kad mano užsakymas būtų pristatytas man kuo greičiau ir pilnai. Jei taip nebus, norėčiau gauti kompensaciją. Ačiū.
4 pranešimai
nathalie
Sveiki, kaip klientė, patariu pasirinkti pristatymą į namus. Jūsų vežėjas jus informuos prieš dieną apie pristatymą. Jei tą dieną nebūsite laisvas, turėsite galimybę pasirinkti iš kelių alternatyvų: pavyzdžiui, pasirinkti pristatymo dieną, kai tikrai būsite namuose, arba pristatyti siuntinį kaimynui, kuriuo pasitikite.