Negavau savo užsakymo ir noriu paaiškinimų

1 atsakymas
Norėdami sekti šią diskusiją arba joje dalyvauti, turite būti prisijungę. Prisijunkite prie manęs
Juliette
1 pranešimai
juliette fr
Sveiki, po daugybės bandymų susisiekti su jūsų klientų aptarnavimo tarnyba ir pateikus skundą, siunčiu jums šį pranešimą, nes 12/12 pas jus atlikau užsakymą, pasirinkdamas greito pristatymo variantą. Tačiau jūsų išsiųsta siunta buvo du kartus atsisakyta mano pasirinktų paštomatų. Vis dar nežinau, kur yra mano užsakymas! Jei jūsų siuntos yra per sunkios ir jūsų partnerių paštomatai atsisako jas priimti, tai nėra jūsų klientų atsakomybė, o jūsų, kaip siuntėjo. Todėl noriu, kad mano užsakymas būtų pristatytas man kuo greičiau ir pilnai. Jei taip nebus, norėčiau gauti kompensaciją. Ačiū.
Nathalie
4 pranešimai
nathalie fr
Sveiki, kaip klientė, patariu pasirinkti pristatymą į namus. Jūsų vežėjas jus informuos prieš dieną apie pristatymą. Jei tą dieną nebūsite laisvas, turėsite galimybę pasirinkti iš kelių alternatyvų: pavyzdžiui, pasirinkti pristatymo dieną, kai tikrai būsite namuose, arba pristatyti siuntinį kaimynui, kuriuo pasitikite.

Slapukų politika
Prašome jūsų sutikimo naudoti slapukus ar panašius įrankius, kad jums būtų lengviau apsipirkti mūsų svetainėje, kad pagerintume jūsų naudotojo patirtį, kad galėtume teikti asmeniškai pritaikytą reklamą ir statistiniais tikslais suprasti, kaip mūsų klientai naudojasi mūsų paslaugomis. Patikimi partneriai taip pat naudoja šiuos įrankius kaip mūsų skelbimų rodymo dalį. Savo slapukų nuostatas galite bet kada pakeisti prisijungę prie savo paskyros..
Prašome jūsų sutikimo naudoti slapukus ar panašius įrankius, kad jums būtų lengviau apsipirkti mūsų... Skaityti daugiau
Nustatykite savo pasirinkimus Sutinku
Programa "Zoomalia Su Family'z uždirbti +50 pts su kiekvienu užsakymu ir naudokitės užsakymo stebėjimo pranešimais realiuoju laiku
Programa "Zoomalia Padidinkite savo kačiuką su "Zoomalia" programėle !1000 pts už kiekvieną atsisiuntimą ir +50 pts už kiekvieną užsakymą