Internetinių užsakymų klientų aptarnavimas
6 atsakymai
Norėdami sekti šią diskusiją arba joje dalyvauti, turite būti prisijungę. Prisijunkite prie manęs
1 pranešimai
tiffany
Sveiki, koks yra kontaktinis numeris pretenzijai pateikti dėl užsakymo, atlikto internetinėje svetainėje? Dėkoju už jūsų atsakymą!
301 pranešimai
zoomalia
Sveiki, Tiffany,Norėdami jums geriausiai padėti, kviečiame susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi per formą, kurią rasite savo paskyroje: - Mano paskyra - Peržiūrėti visus mano užsakymus - Klientų aptarnavimas Telefonas jums bus suteiktas užpildžius formą. Mūsų konsultantai suteiks jums atsakymą ir sprendimą gavę jūsų užklausą. Gražios dienos,Coralie iš Zoomalia
2 pranešimai
martine
Sveiki, ką daryti, kai DPD įmonė teigia, jog siunta buvo pristatyta, tačiau niekas nebuvo gauta?
301 pranešimai
zoomalia
Sveiki, Martine,Atsiprašau už šį nepatogumą.Norėdama jums padėti kuo geriau, kviečiu susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba naudodamiesi forma, kurią rasite skiltyje „Mano paskyra / Klientų aptarnavimas“.Mūsų konsultantai atsakys į jūsų užklausą ir pasiūlys sprendimą, gavus jūsų užklausą.Gražios dienos jums linki,Coralai iš Zoomalia
1 pranešimai
nicole
kada gausiu savo užsakymą?
4 pranešimai
nathalie
Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas, gausite el. laišką iš Zoomalia, o po to iš vežėjo. Tuomet turėsite siuntos sekimo numerį. Dieną prieš pristatymą transporto įmonė atsiųs jums el. laišką, kad praneštų. Pristatymo dieną taip pat gausite el. laišką ir SMS žinutę, kad būsite pristatyti tą dieną. Tuo tarpu savo Zoomalia paskyroje skiltyje „Mano užsakymai“ turėtumėte matyti numatomą jūsų siuntos pristatymo datą ir sekimą, jei jūsų siunta jau buvo išsiųsta.
301 pranešimai
zoomalia
Sveiki, Nicole, patvirtinu Natacha atsakymą. Galite stebėti savo užsakymą iš savo Zoomalia paskyros. Taip pat būsite informuoti apie įvairius etapus transportuotojo. Jei pastebėsite kokių nors anomalijų, nedvejodami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Gražios dienos, Coralie iš Zoomalia