Siuntinys niekada neatvyko, tačiau buvo atsiimtas (kas?) uždarytame atsiėmimo punkte!
2 atsakymai
Norėdami sekti šią diskusiją arba joje dalyvauti, turite būti prisijungę. Prisijunkite prie manęs
1 pranešimai
gisèle
Sveiki, atrodo, kad aš ne vienas susiduriu su pristatymo problemomis. Pastebėjau, kad pastaruoju metu buvo pateikta skundų ir kad klientų aptarnavimo skyrius, regis, tapo neegzistuojantis ir nesuteikia jokio sprendimo, tai liūdina... Taigi, pateikiu nedidelį liudijimą, tikėdamasis išspręsti šią situaciją, kuri trunka BEVEIK MĖNESĮ! Sakiau, kad pasiruošiau laiku, kad išvengčiau Juodojo penktadienio ir švenčių bumo... Dabar viskas liūdna ir turėsiu skubiai atlikti netikėtus pirkimus, tai erzina. Aš netik nemažai prašau: mano prekės arba grąžinti mano pinigus! Tačiau dabar mes tikrai esame siurrealizme: Mano paketas tariamai buvo pristatytas į mano pasirinktą paštomatą, tik kai nuėjau jo pasiimti, vadybininkė nustebo, nes ji nematė jokių GLS vežėjų. Dar geresnis dalykas - tariamo paketo pristatymo laiku įstaiga buvo uždaryta! Taigi ji negalėjo priimti šio paketo. Todėl paėmiau kontaktą su GLS klientų aptarnavimu, kuris pasiuntė mane į Zoomalia kliento aptarnavimą. Zoomalia atsakė, kad paketas tikrai buvo pristatytas į paštomatą, tariamos GLS pateikti įrodymai (bet kokie?! man nieko nerodo...) Man buvo paprašyta užpildyti formą ir net pateikti mano tapatybės dokumento kopiją, kad būtų atidarytas failas... ir po 10 dienų man praneša, kad ne tik buvo pristatytas į paštomatą, bet aš jį netgi paėmiau! Dar kartą, nieko neparodant įrodymų... Dar geriau: Aš paėmiau šį paketą 22:15 knygyne, kuris užsidaro 18:00?! Tai reikėtų, kad man kas nors paaiškintų... Tačiau visos šios istorijos nesuderinamumai, regis, nestebina Zoomalia, o mano primygtinumo atsakymui aš gavau tik kitą tą pačią formą su tapatybės dokumentu užpildyti... Taigi klientas įtariamas meluojant a priori. Aš esu prašomas laukti iki 2024-12-20, kad gautumėte informaciją, tačiau šiuo metu VIS DAR NIEKO! Joks atsakas ir atrodo, kad mano užsakymas dabar laikomas užbaigtu?! Nežinau, ką toliau daryti, išskyrus vėl kreiptis į klientų aptarnavimą ir pabandyti įrašyti pranešimą čia, tikėdamasis, kad jei daugiau žmonių skundžiasi ir atvirai liudija apie jų nepagarbą, tai paskatins juos veikti... Turiu įprotį pirkti internetu, taip pat iškilus vežėjų problemoms ir pan., bet tai yra pirmas kartas, kai susiduriu su tokiu klausymosi trūkumu, ir, svarbiausia, BE JOKIO NIEKO, nei užsakytų daiktų, nei mano pinigų, ir tai yra nepriimtina! Ačiū, jei turėjote laiko skaityti. Gerų švenčių visiems!
2 pranešimai
emmanuel
klaida
2 pranešimai
emmanuel
Sveiki, turėjau dvi problemas su GLS, viskas gerai baigėsi, tačiau dabar abejoju jų patikimumu. Zoomalia turėtų svarstyti transporto įmonės pakeitimą. Pagarbiai ;