Pristatymo vėlavimas
2 atsakymai
Norėdami sekti šią diskusiją arba joje dalyvauti, turite būti prisijungę. Prisijunkite prie manęs
1 pranešimai
danièle
Gavau pranešimą, kad vežėjas vėluoja pristatyti, prašau nurodyti apytikslę datą, kada galiu tikėtis pristatymo.
3 pranešimai
isabelle
Aš pateikiau užsakymą rugsėjo 3 dieną XXL dydžio kačių kraiko dėžę, bet negavau jokio patvirtinimo el. laiško, tačiau rugsėjo 4 dieną man buvo nuskaičiuota 30,97 euro. Jau siunčiau du laiškus, tačiau negavau jokio atsakymo. Tikrinu svetainėje ir nuo rugsėjo 3 dienos žymima, kad užsakymas vykdomas ir niekas nesikeičia. Be to, numatoma pristatymo data buvo tarp rugsėjo 6 ir 7, tad norėčiau gauti atsakymą.
301 pranešimai
zoomalia
Sveiki, Danièle,Kviečiu jus pateikti pretenziją per jūsų klientų zoną, skiltyje susisiekite su mumis, pasirinkdami pretenziją „nepateikta užsakymo“. Arba galite susisiekti su mumis telefonu 0892 487 487.