Pristatymo vėlavimas

2 atsakymai
Norėdami sekti šią diskusiją arba joje dalyvauti, turite būti prisijungę. Prisijunkite prie manęs
Danièle
1 pranešimai
danièle fr
Gavau pranešimą, kad vežėjas vėluoja pristatyti, prašau nurodyti apytikslę datą, kada galiu tikėtis pristatymo.
Isabelle
3 pranešimai
isabelle fr
Aš pateikiau užsakymą rugsėjo 3 dieną XXL dydžio kačių kraiko dėžę, bet negavau jokio patvirtinimo el. laiško, tačiau rugsėjo 4 dieną man buvo nuskaičiuota 30,97 euro. Jau siunčiau du laiškus, tačiau negavau jokio atsakymo. Tikrinu svetainėje ir nuo rugsėjo 3 dienos žymima, kad užsakymas vykdomas ir niekas nesikeičia. Be to, numatoma pristatymo data buvo tarp rugsėjo 6 ir 7, tad norėčiau gauti atsakymą.
Zoomalia
301 pranešimai
zoomalia fr
Sveiki, Danièle,Kviečiu jus pateikti pretenziją per jūsų klientų zoną, skiltyje susisiekite su mumis, pasirinkdami pretenziją „nepateikta užsakymo“. Arba galite susisiekti su mumis telefonu 0892 487 487.

Slapukų politika
Prašome jūsų sutikimo naudoti slapukus ar panašius įrankius, kad jums būtų lengviau apsipirkti mūsų svetainėje, kad pagerintume jūsų naudotojo patirtį, kad galėtume teikti asmeniškai pritaikytą reklamą ir statistiniais tikslais suprasti, kaip mūsų klientai naudojasi mūsų paslaugomis. Patikimi partneriai taip pat naudoja šiuos įrankius kaip mūsų skelbimų rodymo dalį. Savo slapukų nuostatas galite bet kada pakeisti prisijungę prie savo paskyros..
Prašome jūsų sutikimo naudoti slapukus ar panašius įrankius, kad jums būtų lengviau apsipirkti mūsų... Skaityti daugiau
Nustatykite savo pasirinkimus Sutinku
Programa "Zoomalia Su Family'z uždirbti +50 pts su kiekvienu užsakymu ir naudokitės užsakymo stebėjimo pranešimais realiuoju laiku
Programa "Zoomalia Padidinkite savo kačiuką su "Zoomalia" programėle !1000 pts už kiekvieną atsisiuntimą ir +50 pts už kiekvieną užsakymą