Lojalumo taškų programa
5 atsakymai
Norėdami sekti šią diskusiją arba joje dalyvauti, turite būti prisijungę. Prisijunkite prie manęs
1 pranešimai
chloé
Sveiki, ką tik atsisiunčiau „Zoomalia“ programėlę, tačiau pastebėjau, kad mano sąskaitoje 1000 lojalumo taškų nebuvo įskaityta.
301 pranešimai
zoomalia
Sveiki, Chloe,Man labai gaila sužinoti, kad jūsų taškai nebuvo pridėti prie jūsų sąskaitos.Nedvejodami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi per formą „Mano sąskaita“, „Klientų aptarnavimas“, kuris galės jums padėti.Linkiu jums geros dienos.Coralie iš Zoomalia
1 pranešimai
priscillia
Kai norime susisiekti su palaikymo tarnyba dėl šios problemos, kurią turiu taip pat, tai neįmanoma, nes kategorija „Ištikimybė ir kvietimas“ nukreipia į puslapius, kurie nėra naudingi sprendžiant problemą. Todėl aš išsiunčiau el. laišką palaikymo tarnybai, paspaudęs „paprašyti patarimo apie prekę“. Tikiuosi, kad palaikymo tarnyba vis dėlto atsižvelgs į mano užklausą. Būtų gerai perduoti informaciją aukštyn siekiant patobulinti svetainę, ačiū.
301 pranešimai
zoomalia
Sveika, Priscillia, Mes sukūrėme kelias kategorijas mūsų formose, tačiau negalime prisitaikyti prie įvairių galimų prašymų. Todėl mūsų kategorijos yra labai bendros. Būkite tikra, mūsų komanda jums atsakys per 24 valandas. Linkiu gražios dienos, Coralie iš Zoomalia
1 pranešimai
guillaume
Sveiki, ta pati problema
301 pranešimai
zoomalia
Sveiki, norėdami jums geriau padėti, kviečiame susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba naudodamiesi forma, kurią rasite savo paskyroje: - Mano paskyra - Žiūrėti visus mano užsakymus - Klientų aptarnavimas Mūsų konsultantai atsakys ir pasiūlys sprendimą, kai tik gaus jūsų užklausą. Gero dienos, Coralie iš Zoomalia