Informacija
1 atsakymas
Norėdami sekti šią diskusiją arba joje dalyvauti, turite būti prisijungę. Prisijunkite prie manęs
3 pranešimai
nathalie
Sveiki, siunčiu šį laišką norėdamas sužinoti, ar galėtumėte atšaukti mano zen garantiją, ačiū
301 pranešimai
zoomalia
Sveiki,
Kad galėtume jums kuo geriau padėti, kviečiame susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi per formą, esančią jūsų paskyroje:
- Mano paskyra
- Peržiūrėti visus mano užsakymus
- Klientų aptarnavimas
Mūsų konsultantai pateiks jums atsakymą ir sprendimą, gavę jūsų užklausą.
Gražios dienos,
Coralie iš Zoomalia
Kad galėtume jums kuo geriau padėti, kviečiame susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi per formą, esančią jūsų paskyroje:
- Mano paskyra
- Peržiūrėti visus mano užsakymus
- Klientų aptarnavimas
Mūsų konsultantai pateiks jums atsakymą ir sprendimą, gavę jūsų užklausą.
Gražios dienos,
Coralie iš Zoomalia