Informacija

1 atsakymas
Norėdami sekti šią diskusiją arba joje dalyvauti, turite būti prisijungę. Prisijunkite prie manęs
NATHALIE
3 pranešimai
nathalie fr
Sveiki, siunčiu šį laišką norėdamas sužinoti, ar galėtumėte atšaukti mano zen garantiją, ačiū
Zoomalia
301 pranešimai
zoomalia fr
Sveiki,

Kad galėtume jums kuo geriau padėti, kviečiame susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi per formą, esančią jūsų paskyroje:
- Mano paskyra
- Peržiūrėti visus mano užsakymus
- Klientų aptarnavimas

Mūsų konsultantai pateiks jums atsakymą ir sprendimą, gavę jūsų užklausą.

Gražios dienos,

Coralie iš Zoomalia

Slapukų politika
Prašome jūsų sutikimo naudoti slapukus ar panašius įrankius, kad jums būtų lengviau apsipirkti mūsų svetainėje, kad pagerintume jūsų naudotojo patirtį, kad galėtume teikti asmeniškai pritaikytą reklamą ir statistiniais tikslais suprasti, kaip mūsų klientai naudojasi mūsų paslaugomis. Patikimi partneriai taip pat naudoja šiuos įrankius kaip mūsų skelbimų rodymo dalį. Savo slapukų nuostatas galite bet kada pakeisti prisijungę prie savo paskyros..
Prašome jūsų sutikimo naudoti slapukus ar panašius įrankius, kad jums būtų lengviau apsipirkti mūsų... Skaityti daugiau
Nustatykite savo pasirinkimus Sutinku
Programa "Zoomalia Su Family'z uždirbti +50 pts su kiekvienu užsakymu ir naudokitės užsakymo stebėjimo pranešimais realiuoju laiku
Programa "Zoomalia Padidinkite savo kačiuką su "Zoomalia" programėle !1000 pts už kiekvieną atsisiuntimą ir +50 pts už kiekvieną užsakymą