Elektrifikuotojas

Jokio atsakymo
Norėdami sekti šią diskusiją arba joje dalyvauti, turite būti prisijungę. Prisijunkite prie manęs
José
1 pranešimai
josé fr
Sveiki, mano užsakymas atkeliavo į siuntų punktą su suplėšytu kartonu, o elektrifikatorius viduje buvo sulūžęs. Bandžiau susisiekti per internetinę formą, bet formoje neleidžiama įkelti mano nuotraukų, taip pat neturiu prieigos prie kliento telefono numerio. Ar turite numerį, kuriuo galėčiau susisiekti su konsultantu? Skambinau savo teisinių paslaugų pagalbai, kad gaučiau patarimą. Jei negausiu atsakymo, pradėsiu procedūrą per savo teisinių paslaugų pagalbą prekybos teisme.

Slapukų politika
Prašome jūsų sutikimo naudoti slapukus ar panašius įrankius, kad jums būtų lengviau apsipirkti mūsų svetainėje, kad pagerintume jūsų naudotojo patirtį, kad galėtume teikti asmeniškai pritaikytą reklamą ir statistiniais tikslais suprasti, kaip mūsų klientai naudojasi mūsų paslaugomis. Patikimi partneriai taip pat naudoja šiuos įrankius kaip mūsų skelbimų rodymo dalį. Savo slapukų nuostatas galite bet kada pakeisti prisijungę prie savo paskyros..
Prašome jūsų sutikimo naudoti slapukus ar panašius įrankius, kad jums būtų lengviau apsipirkti mūsų... Skaityti daugiau
Nustatykite savo pasirinkimus Sutinku
Programa "Zoomalia Su Family'z uždirbti +50 pts su kiekvienu užsakymu ir naudokitės užsakymo stebėjimo pranešimais realiuoju laiku
Programa "Zoomalia Padidinkite savo kačiuką su "Zoomalia" programėle !1000 pts už kiekvieną atsisiuntimą ir +50 pts už kiekvieną užsakymą