Klausimai, diskusijos apie produktus

47 atsakymai
Norėdami sekti šią diskusiją arba joje dalyvauti, turite būti prisijungę. Prisijunkite prie manęs
Lorraine
1 pranešimai
lorraine fr
Sveiki, ką tik nusipirkau šį narvą savo jūrų kiaulytei, kuri netrukus susilauks jauniklių, izuoliuoti. Manau, kad atstumas tarp strypų yra gana didelis, ir bijau, kad jaunikliai gali pabėgti. Ką manote?
Natacha
1 pranešimai
natacha fr
Sveiki, Kadangi tarp grindų ir strypų pradžios yra 15 cm aukščio tarpas, galite būti ramūs. Apsaugoti galbūt reikės tą vietą, kur yra dubenėliai. Tačiau mažyliai iškart nelips. Tarpas tarp pagrindo ir strypų leidžia šioje vietoje įdėti kartono, kad būtumėte ramūs. Aš įdedu kartoną, kad savo triušiui padaryčiau pavėsį. Mėgaukitės būsima šeima. Pagarbiai, Perlo šeimininkė
LIONEL
1 pranešimai
lionel fr
Sveiki, patvirtinu, kad užsisakiau narvelį ir jis atvyko su sulūžusiu dėklu ties kampu. Nedelsdamas susisiekiau su klientų aptarnavimo tarnyba ir pridėjau nuotrauką, ir po kelių žinučių gavau įskaitymą už pirkimą
fanny
2 pranešimai
fanny fr
Sveiki, aš išsiunčiau el. laišką klientų aptarnavimo tarnybai, tačiau gavau jokio atsakymo. Nežinau, ar jie atsako, ar ne? Be to, šeštadienį gausiu savo triušį. Pagarbiai
Simon
2 pranešimai
simon fr
Sveiki, kaip ir daugelis komentarų, plastikinis narvo dugnas atėjo sulūžęs. 17,5 kg siunta, pristatyta į išsinešimo vietą (tabako spauda), iš išorės neturėjo jokių smūgių pėdsakų. Atsižvelgiant į siuntos dydį ir svorį (maisto, šieno pakuotės, kraikas), man, žinoma, nebuvo įmanoma jos išpakuoti parduotuvėje prieš pasirašant gavimo kvitą. Aš neįsigijau zen draudimo. Tačiau tikiuosi, kad Zoomalia komanda galės greitai išspręsti šią problemą. Užklausos laiškas buvo išsiųstas klientų aptarnavimui. Atsižvelgiant į tokio pobūdžio komentarų skaičių, ar nereikėtų peržiūrėti narvo dugnų apsaugos per transportavimą?
Laurent
1 pranešimai
laurent fr
Sveiki, siuntinys gautas labai geros būklės, tačiau atidarius dėžę, vienas kampas buvo sulaužytas. Gavau dovanų čekį be galiojimo datos svetainėje zoomalia
patricia
1 pranešimai
patricia fr
Sveiki, panašu, kad dėmesys nebuvo skirtas sulūžusio konteinerio pristatymo problemai
Zoomalia
301 pranešimai
zoomalia fr
Sveiki, pone, Jūs padarėte teisingą sprendimą susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba. Jūsų užklausa bus apdorota kaip įmanoma greičiau. Po pardavimo aptarnavimas būtinai susisieks su jumis ir pasiūlys tinkamą kompensaciją. Tai taip pat leis mums identifikuoti jūsų užsakymą ir visą jo maršrutą nuo paruošimo iki pristatymo. Atsižvelgiant į tai, padarysime reikiamus patobulinimus. Linkiu jums malonios dienos, iki pasimatymo. Amandine iš Zoomalia
fanny
2 pranešimai
fanny fr
Sveiki, man taip pat buvo pristatyta narvė su sulaužytu padėklu, manau, kad jis buvo sugadintas pristatymo metu! Įdomu, ar jie atsiųs kitą padėklą, ar sugrąžins pinigus? Tikiuosi, kad jie atsiųs man kitą padėklą.
Chantal
1 pranešimai
chantal fr
Sveiki, norėčiau sužinoti atstumą tarp strypų
Frédéric
1 pranešimai
frédéric fr
labas, atstumas tarp kiekvieno strypo yra apie 2,5 cm
Laëtitia
2 pranešimai
laëtitia fr
Sveiki, norėčiau sužinoti, kada „Cage Nero 3“ juodos ir fuksijų spalvos versija bus prieinama?
Alicia
2 pranešimai
alicia fr
Sveiki, aš perskaičiau komentaruose, kad narvas atvažiuoja sugedęs, jei taip atsitiks, ką daryti, prašau?
Zoomalia
11381 pranešimai
zoomalia fr
Sveiki, rekomenduojame atidžiai patikrinti produkto būklę ir atidaryti pakuotę pristatymo metu. Jei produktas pažeistas, turite atsisakyti pakuotės ir pranešti mums, kad galėtume atsiųsti Jums naują narvą. Taip pat galite įsigyti ZEN garantiją, kuri užtikrina greitą ir prioritetinį Jūsų užsakymo apdorojimą ir greitą sprendimą, jei Jūsų produktas bus pažeistas priėmimo metu. Pagarbiai, Zoomalia komanda
Catherine
4 pranešimai
catherine fr
BONSOIRPHOTO IR LABAI MALONINGAS APTARNAVIMAS PO PARDAVIMO arba jei galite atidaryti tiesiai pristatymo metu. Deja, labai gera svetainė, tačiau tikra tragedija su pristatymais
Alicia
2 pranešimai
alicia fr
Sveiki, norėčiau sužinoti, ar šis narvas tiktų dviem jūrų kiaulytėms?
Zoomalia
11381 pranešimai
zoomalia fr
Sveiki, Ši narvas be problemų talpins dvi jūrų kiaulytes. Pagarbiai, Zoomalia komanda
Virginie
1 pranešimai
virginie fr
Manieji du yra viduje ir visur lekia.. tai taip
Chloé
1 pranešimai
chloé fr
Sveiki, gavau sulūžusią narvą. Pristatymo punkte man pasakė, kad nereikia atidaryti siuntos. Grįžęs namo ją atidariau ir pastebėjau, kad ji sulūžusi. Bandžiau atidaryti ginčą, bet be rezultatų. Norėčiau gauti kitą. Ką turėčiau daryti?
Zoomalia
11381 pranešimai
zoomalia fr
Labas, Garantuojant aptarnavimą po pardavimo, kviečiame tiesiogiai susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo tarnyba per jūsų užsakymo sekimą. Ji pasistengs kuo greičiau jums atsakyti. Taip pat galite paskambinti mūsų Klientų aptarnavimo tarnybai tel. 0 892 494 028 (nuo pirmadienio iki penktadienio 10:30-12:30 ir 14:30-17:30). Pagarbiai, Zoomalia komanda
Elisabeth
1 pranešimai
elisabeth fr
labas, mes sulaukėme sulaužyto narvo paėmimo punkte. Atsisakėme priimti siuntinį (dėl sugadinimo). Rytoj jis bus išsiųstas atgal iš paėmimo punkto. Norėtume susigrąžinti pinigus, tačiau nerandame jūsų el. pašto adreso, kad paminėtume problemą. Prašau atsakyti. Guillaume
Zoomalia
11381 pranešimai
zoomalia fr
Sveiki, Aptarnavimo po pardavimo kontekste kviečiame tiesiogiai susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi pagal užsakymo būklę. Taip pat galite skambinti mūsų Klientų aptarnavimo skyriui telefonu 0 892 494 028 (nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 10:30 iki 12:30 ir nuo 14:30 iki 17:30). Pagarbiai, Zoomalia komanda
Catherine
1 pranešimai
catherine fr
Sveiki, norėčiau sužinoti, ar yra atskira grotelė, parduodama kaip aksesuaras. Ačiū
Zoomalia
11381 pranešimai
zoomalia fr
Sveiki, šiam produktui nėra prieinamos atskyrimo grotelės. Pagarbiai, Zoomalia komanda
dominique
1 pranešimai
dominique fr
labas, ar šiame NERO 3 de luxe narve Black Fuschia gali būti vienas nykštukinis triušis ačiū
Zoomalia
11381 pranešimai
zoomalia fr
Sveiki, ši narvelis puikiai tinka nykštukiniam triušiui. Pagarbiai, Zoomalia komanda
Cynthia
2 pranešimai
cynthia fr
Sveiki, norėčiau užsisakyti šį produktą, tačiau užbaigiant užsakymą man buvo privaloma pasirinkti užsakymo sekimą telefonu. Kaip galima tai pašalinti? Ar galima tiesiog prašyti sekti užsakymą el. paštu, kuris bus nemokamas? Jei nepasirenkame Zen garantijos ir narvas sugenda, ar vis tiek jį pakeisite? Dėkoju už jūsų atsakymą. Pagarbiai
Cynthia
2 pranešimai
cynthia fr
Sveiki, Kai kurie komentarai teigia, kad gavo sulūžusią narvelį. Kaip tai vyksta, ypač jei neturime Zen garantijos? Ar yra galimybė gauti narvą pristatymo punkte, jį atidaryti namuose ir grąžinti, jei pastebime, kad jis yra sulūžęs?
Zoomalia
11381 pranešimai
zoomalia fr
Sveiki, būtina patikrinti jūsų siuntos būklę pristatymo metu, nesvarbu, ar tai bus atsiėmimo punkte, ar kurjerio paslaugų metu. Zen garantija leidžia palengvinti grąžinimo ir naujo produkto išsiuntimo procedūrą per trumpesnį laiką, tačiau ji nepakeičia jūsų siuntos būklės tikrinimo. Pagarbiai, Zoomalia komanda
Chloé
1 pranešimai
chloé fr
Sveiki, kam skirtas baltas metalinis kabliukas buteliuko viduje?
Zoomalia
11381 pranešimai
zoomalia fr
Sveiki, Šis kabliukas naudojamas pritvirtinti buteliuką prie narvo strypų. Pagarbiai, Zoomalia komanda
sabrina
1 pranešimai
sabrina fr
Be rūpesčių gauta narvą, lazdelė skirta gertuvių pritvirtinimui labai gerai veikia jūrų kiaulytei, kanapių pagrindo kilimėliai puikiai tinka narvui, gertuvė šiek tiek laša, bet tai nėra labai trukdantis dalykas, po ja padedu indelį, o šieno padėklas yra gerai pritaikytas.
Elodir
1 pranešimai
elodir fr
Ar namas šioje narve yra nuimamas? Iš anksto dėkoju
Zoomalia
11381 pranešimai
zoomalia fr
Sveiki, Taip, pastogę galima nuimti. Pagarbiai, Zoomalia komanda
pauline
1 pranešimai
pauline fr
Aš perskaičiau, kad narvas kartais atkeliauja sulūžęs, ką turėčiau daryti, jei taip nutiktų??? Ačiū
Zoomalia
11381 pranešimai
zoomalia fr
Sveiki, svarbu patikrinti jūsų siuntinį, kai tik jis atvyksta, PRIEŠ pasirašydami pristatymo dokumentą su kurjeriu. Jei pastebite kokią nors anomaliją, pažeidimą ar trūkstamą prekę, turite atsisakyti priimti siuntinį, kuris bus grąžintas mums. Tuomet galėsime jums išsiųsti naują narvą kiek įmanoma greičiau. Taip pat siūloma draudimo Zen parinktis, kad jūsų pristatymas būtų ramus. Pagarbiai, Zoomalia komanda
alexandra
1 pranešimai
alexandra fr
Sveiki, kiek centimetrų yra tarp strypų? Ačiū
Zoomalia
11381 pranešimai
zoomalia fr
Sveiki, Nero 3 narvo strypų tarpai yra 25,6 mm. Pagarbiai, Zoomalia komanda
catherine
2 pranešimai
catherine fr
Sveiki, Ar narvo viršus sulenkiamas, kad būtų lengviau laikyti? Ačiū, Cathy
Zoomalia
11381 pranešimai
zoomalia fr
Sveiki, Ne, šis narvas nėra sulankstomas. Pagarbiai, Zoomalia komanda
Tiffany
2 pranešimai
tiffany fr
Ar ši narvelis tiks mano sirijos žiurkėnui, kuris yra gana didelis? Ačiū
Zoomalia
11381 pranešimai
zoomalia fr
Sveiki, Šis narvas netinka žiurkėnui, nes tarp grotelų yra per didelis tarpas, pro kurį jis gali pabėgti. Pagarbiai, Zoomalia komanda
Laetitia
3 pranešimai
laetitia fr
Sveiki, ar ši narvas atsidaro viršuje? Nuotraukoje to nelabai matosi, matosi tik durys priekyje. Ačiū
Zoomalia
11381 pranešimai
zoomalia fr
Sveiki, Šis narvas taip pat turi atidarymą viršuje. Pagarbiai, Zoomalia komanda
Johanna
1 pranešimai
johanna fr
Sveiki, ar šis narvas tiktų dviem jūrų kiaulytėms? Paminėsiu, kad ketinu įsigyti papildomą aptvarą, kuriame jos galės kasdien būti 1-2 valandas. Ačiū jums.
Zoomalia
11381 pranešimai
zoomalia fr
Sveiki, Šis narvas puikiai tiks jūsų 2 jūrų kiaulytėms. Pagarbiai, Zoomalia komanda
tifany
1 pranešimai
tifany fr
Sveiki, norėjau sužinoti, per kiek laiko gaučiau Nero 3 de luxe black ir fuksijos spalvos.
Zoomalia
11381 pranešimai
zoomalia fr
Sveiki, Šis narvas šiuo metu yra prieinamas ir gali būti pristatytas „Chrono Relay“ per 24 valandas. Pagarbiai, Zoomalia komanda

Slapukų politika
Prašome jūsų sutikimo naudoti slapukus ar panašius įrankius, kad jums būtų lengviau apsipirkti mūsų svetainėje, kad pagerintume jūsų naudotojo patirtį, kad galėtume teikti asmeniškai pritaikytą reklamą ir statistiniais tikslais suprasti, kaip mūsų klientai naudojasi mūsų paslaugomis. Patikimi partneriai taip pat naudoja šiuos įrankius kaip mūsų skelbimų rodymo dalį. Savo slapukų nuostatas galite bet kada pakeisti prisijungę prie savo paskyros..
Prašome jūsų sutikimo naudoti slapukus ar panašius įrankius, kad jums būtų lengviau apsipirkti mūsų... Skaityti daugiau
Nustatykite savo pasirinkimus Sutinku
Programa "Zoomalia Su Family'z uždirbti +50 pts su kiekvienu užsakymu ir naudokitės užsakymo stebėjimo pranešimais realiuoju laiku
Programa "Zoomalia Padidinkite savo kačiuką su "Zoomalia" programėle !1000 pts už kiekvieną atsisiuntimą ir +50 pts už kiekvieną užsakymą