Tekstas automatiškai išverstas

Zoomalia, geriausia el. prekybos parduotuve 2025 metais, ir sėkmė, kuri patvirtina augintinių prekių parduotuvės naujovišką strategiją

Oficialu: Zoomalia džiaugiasi! Prancūzijos lyderė augintinių prekių internete srityje ką tik laimėjo prestižinį Metų 2025 geriausios el. prekybos parduotuvės titulą. Pergalė, kuri vainikuoja 15 metų inovatyvumą ir aistrą, tarnaujančią mūsų ištikimiems sunims, katėms, graužikams, ropliams, ūkininkams ir akvariumininkams. Nuo savo įkūrimo 2010 metais Lande, Zoomalia visada turėjo nuojautą atrasti geriausius sprendimus gyvūnų gerovei. Dėl savo kompetencijos ir nepalaužiamo įsipareigojimo, įmonė tapo nepakeičiama el. prekybos srityje. Šis trofėjus įrodo, kad mūsų žvėriškas instinktas veikia puikiai! Bet ši sėkmė taip pat skirta jums, mūsų ištikima klientų skepeta. Jūsų pasitikėjimas ir pagalba mus pakėlė iki viršūnės. Todėl šiandien, turėdami tą patį ryžtą ir instinktą, mes norime pasidalinti šia pergale su jumis. Nes mes, Zoomalia, gerai žinome: gražiausi nuotykiai kuriami kartu, mes žmonės, jie mūsų augintiniai. Ačiū, kad padarėte mus metų geriausiu el. prekybos parduotuvių. Šis apdovanojimas yra ir jūsų!

Marion ir Benjaminas laiko Zoomalia, išrinktą geriausia el. prekybos parduotuve, titulą

Zoomalia laimi Metų 2025 geriausios el. prekybos parduotuvės trofėjų

Zoomalia, Prancūzijos augintinių prekių lyderė, laimi du prestižinius prizus: Metų 2025 geriausios el. prekybos parduotuvės trofėjus augintinių prekių kategorijoje - gyvūnų maistas, taip pat Didysis Metų 2025 el. prekybos parduotuvės apdovanojimas visų kategorijų nugalėtojų tarp geriausio klientų pasitenkinimo.

Sėkmės istorija Zoomalia

Apdovanojimai atkreipia dėmesį į Zoomalia įsipareigojimą nuo 2010 metų būnant Prancūzijos augintinių prekių lyderis. Zoomalia demonstruoja gebėjimą prisitaikyti ir numatyti lūkesčius dėl gyvūnų ir jų šeimos poreikių, siūlydamas kokybiškus produktus ir paslaugas. Siūlydama išsamią ir įvairialypę pasiūlą, Zoomalia įsipareigoja teikti inovatyvius produktus, tuo pačiu skatindami atsakingą ir tvarų praktiką.

Šiandien Zoomalia yra Prancūzijos atspirties taškas tiek dėl savo inovacijų, tiek dėl pasiryžimo gyvūnų gerovei.

Pagrindiniai Zoomalia sėkmės ramsčiai

Specializuotos žinios ir patarimai - prancūzų augintinių prekių parduotuvės strategijos širdyje

Zoomalia išsiskiria savo specializacija gyvūnų sektoriuje. Jų kvalifikuotos ir apmokytos komandos suteikia patarimus, kad padėtų augintinių savininkams pasirinkti tinkamus produktus už geriausią kainą tiek internete, tiek 37 parduotuvėse zoomalia.

Zoomalia tinklaraštis, turintis daugiau nei 1000 ekspertų straipsnių, pritraukia 500 000 lankytojų kas mėnesį, tapdamas nuoroda gyvūnų gerovėje ir generuodamas kvalifikuotą srautą į el. prekybos svetainę, taip pat Forumas, generuojantis daugiau nei 9 000 paspaudimų per mėnesį, yra tikra aukso kasykla Zoomalia bendruomenei.

Benjaminas kalba šalia Marionos, laikančios trofėjų

Inovatyvaus išskirtinių prekės ženklų vystymas

Kurdamas savo 12 išskirtinių prekės ženklų, Zoomalia išsiskiria ir siūlo kokybiškus produktus, kad suteiktų galimybę kiekvienam biudžetui, atitinkančiam vartotojų lūkesčius dėl inovacijų ir tvarumo.

Neprilygstama klientų patirtis

Šiemet dar kartą, Zoomalia įrodė savo gebėjimą inovuoti pabrėždama savo bendruomenę ir paverčiant pirkimo patirtį tikru artimu ryšiu, ypač dėl naujos lojalumo programos Family'Z pristatymo rugsėjį.

Siūlydama lojalumo programą labiausiai uždirbančią rinkoje, kuri ne tik apdovanoja savo klientų pirkimus, Zoomalia įrodo būti lyderiu su neprilygstama klientų patirtimi.

apdovanoja visus bendruomenės veiksmus, stiprindama klientų perkamąją galią. Tai unikali klientų patirtis, susieta su nuolat tobulėjančia paslaugų kokybe, kuri leido mūsų internetinei augintinių parduotuvei laimėti Metų 2025 geriausios el. prekybos parduotuvės titulą.

Komercinė sėkmė su esminėmis vertybėmis

Be savo patirties platinant savo produktus ir paslaugas, Zoomalia yra įsipainiojęs į socialinę iniciatyvą. Sociopapildinę iniciatyvą, kuri įegija formą per įmonės 1 Užsakymą = 1 Maistas 2024 m. leido išdalinti apie 1 534 686 maistų - arba 167 275 eurus kaip pagalba - asociacijoms, dirbančioms gyvūnų apsaugos srityje ir beveik 6 milijonais maisto nuo programos įkūrimo 2021 m.

Šie įsipareigojimai buvo palankiai vertinami klientų, teigiamai įtakoje jų pirkimo sprendimus. Šios inovacijos padėjo išskirti Zoomalia augintinių prekių rinkos srityje internetu, suteikus jam prestižinį Metų 2025 geriausios el. prekybos parduotuvės titulą visų kategorijų nugalėtojams, turint aukščiausią klientų pasitenkinimo procentą.

Gražus pripažinimas augintinių prekių srityje

Zoomalia specializacijos pripažinimas

Šis prestižinis titulas patvirtina Zoomalia lyderio poziciją Prancūzijos augintinių prekių sektoriuje. Jis patvirtina strategijos tinkamumą, kurią įmonė įgyvendino nuo jos įkūrimo 2010 metais, orientuotą į specializaciją, inovaciją ir klientų pasitenkinimą.

Pasak Pierre-Adrien Thollet, Zoomalia įkūrėjas ir generalinis direktorius: „Būti klientų išrinktiems Metų 2025 geriausia el. prekybos parduotuve visuose kategorijose, Zoomalia tikrai yra 15 metų nuolatinio darbo ir tobulinimosi apdovanojimas. Šis pripažinimas mane ypač džiugina, kadangi mes esame geriausiai vertinami, nepaisant daugybės geriau žinomų parduotuvių už mus, ir tai įvairiose veiklos srityse. Būkite užtikrinti, kad teigiami atsiliepimai dar labiau motyvuos mus palaikyti aukštą reikalavimų lygį ir pasiūlyti vis daugiau naujoviškų paslaugų. Dėkoju dar kartą.“

Marion ir Benjaminas laiko Zoomalia, geriausios el. prekybos parduotuvės 2025 m., apdovanojimą

Vartotojų pasitikėjimo stiprinimas

Metų 2025 geriausios el. prekybos parduotuvės titulas turės didelį poveikį Zoomalia. Zoomalia, tapusi metų 2025 geriausia el. prekybos parduotuve, žymi svarbų posūkį įmonės ir augintinių prekių sektoriaus istorijoje. Šis prestižinis pripažinimas vainikuoja beveik 15 metų pastangas, inovacijas ir įsipareigojimą gyvūnų gerovei ir klientų pasitenkinimui. Zoomalia sėkmė grindžiama keliais veiksniais:

  • Pliati kokybiškų produktų pasiūla, įskaitant inovatyvius išskirtinius prekės ženklus;
  • Pripažintas išmanymas ir individualūs patarimai;
  • Optimizuota klientų patirtis tiek internete, tiek parduotuvėse;
  • Dideli investicijos į technologijas ir logistiką;
  • Stiprūs įsipareigojimai socialinei ir aplinkosaugos atsakomybei.

Naujos perspektyvos

Zoomalia nori stiprinti savo pozicijas kaip sektoriaus lyderis. Su savo logistikos naujovėmis, nuolatiniu paslaugų tobulinimu, fizinių parduotuvių augimu, taip pat su bendruomenės patirties plėtra, Zoomalia siekia savo tikslų ir stiprina savo pozicijas svarbiausiu žaidėju šiame rinkoje.

Padidinti perkamąją galią savo klientams, tuo pačiu ir tęsti misiją suteikti prasmė, tai yra kitas Zoomalia ir lojalumo programos Family’Z tikslas, kuriame bendruomeninis aspektas yra strategijos centre.

2025 metais, tapusi Metų geriausia el. prekybos parduotuve, Zoomalia tęsia savo nuotykį su ambicijomis dar geriau atitikti savo klientų ir jų keturkojų draugų poreikius, likdama ištikima savo naujoviškumo, kokybės ir atsakomojo įsipareigojimo vertybėms.


Zoomalia tapimas Metų 2025 geriausia el. prekybos parduotuve žymi esminį posūkį mūsų dinamiškos prancūzų įmonės istorijoje. Šis prestižinis pripažinimas vainikuoja penkiolika metų inovacijas, įsipareigojimus ir atsidavimą gyvūnų gerovei ir klientų pasitenkinimui. Atsižvelgiant į esmines vertybes, kurios padarė ją sėkmingą - specializaciją, inovaciją, kokybę ir atsakingą įsipareigojimą - Zoomalia pavyko išsiskirti labai konkurencingoje rinkoje. Išskirtinių prekės ženklų kūrimas, dėmesys individualiems patarimams ir klientų patirtis, taip pat stiprus socialinis įsipareigojimas per iniciatyvas kaip „1 Užsakymas = 1 Maistas“, prisidėjo prie unikalios tapatybės kūrimo ir mėgiamų vartotojų.
Lojalumo programa Family'Z, logistikos inovacijos ir fizinių parduotuvių tinklo plėtra liudija Zoomalia norą dar geriau tarnauti savo bendruomenei. Šis pripažinimas stiprina vartotojų pasitikėjimą ir padaro Zoomalia kaip novatorišką lyderę augintinių prekių srityje internete.

Dažnai užduodami klausimai apie Zoomalia, metų geriausią el. prekybos parduotuvę

Kas yra Grand Prix Metų Geriausios El. Prekybos Parduotuvės Apdovanojimas?

Tai prestižinis apdovanojimas, teikiamas kasmet Prancūzijos Geriausių Parduotuvės Grandinės. Jis apdovanoja meistriškumą prekybos srityje visų sektorių mastu.

Laimėtojas pasirenkamas remiantis daugiau nei 900 000 vartotojų apklausa, vertinant tokias sritis kaip pasiūlos kokybė, klientų patirtis, atsakomoji paslauga ir inovacija.

Kaip veikia Zoomalia lojalumo programa Family'z?

Zoomalia lojalumo programa Family'Z padidina Zoomalia klientų perkamąją galią. Family'z yra novatoriška lojalumo programa, kuri apdovanoja ne tik pirkimus, bet ir svarbiausia - klientų įsitraukimą į brandą.

Nariai kaupia taškus pirkdami, teikdami atsiliepimus, rekomenduodami draugus, naudodamiesi Zoomalia programa. Šie taškai gali būti iškeisti į nuolaidas, išskirtinius produktus, prieinamus Zoomalia lojalumo parduotuvėje arba konvertuoti į dovanas gyvūnų apsaugos asociacijoms.

Kokie yra Zoomalia projektai gavus šį titulą?

Drąsi šio pripažinimo šviesoje, Zoomalia nori stiprinti savo lyderio poziciją kaip Prancūzijos augintinių prekių lyderis, dėmesį skiriant bendruomenei kaip prioritetui.

Zoomalia tęsią savo nuotykį su nuolatine ambicija dar geriau atitikti savo klientus ir jų bendraminčius, išliekant ištikima savo vertybėms dėl inovacijų, kokybės ir atsakingo įsipareigojimo.

Slapukų politika
Prašome jūsų sutikimo naudoti slapukus ar panašius įrankius, kad jums būtų lengviau apsipirkti mūsų svetainėje, kad pagerintume jūsų naudotojo patirtį, kad galėtume teikti asmeniškai pritaikytą reklamą ir statistiniais tikslais suprasti, kaip mūsų klientai naudojasi mūsų paslaugomis. Patikimi partneriai taip pat naudoja šiuos įrankius kaip mūsų skelbimų rodymo dalį. Savo slapukų nuostatas galite bet kada pakeisti prisijungę prie savo paskyros..
Prašome jūsų sutikimo naudoti slapukus ar panašius įrankius, kad jums būtų lengviau apsipirkti mūsų... Skaityti daugiau
Nustatykite savo pasirinkimus Sutinku