2025 metų geriausias el. komersantas | ZOOMALIA konkurse!
Zoomalia, Prancūzijos internetinės gyvūnų prekių parduotuvės lyderis šuo, kate ir NACS visų veislių, didžiuojasi galėdamas pranešti apie savo dalyvavimą "Metų Geriausio El. Komersanto" apdovanojimuose. Pradėtas 2013 metais, šis kasmetinis konkursas siekia išrinkti, pagal kategoriją, inovatyviausias e-komercijos įmones. Zoomalia dalyvavimas 2025 m. šiuose apdovanojimuose yra unikali galimybė parodyti ir gauti pripažinimą už prekės ženklo ambicijas – siūlyti geriausius produktus už geriausią kainą, ir geriau atitikti savo klientų, taip pat jų augintinių, lūkesčius ir poreikius.
Įkurta 2010 metais, Zoomalia mažiau nei per 15 metų tapo meilės gyvūnams etalonu. Turėdama daugiau nei 2 milijonus patenkintų klientų, 2023 metais 93 milijonų eurų apyvartą ir net 37 parduotuves Prancūzijoje, ji metai iš metų patvirtina savo lyderio statusą. Jos paslaptis? Labai platus pasirinkimas su daugiau nei 30 000 prekių, 12 išskirtinių vidaus vystytų prekės ženklo produktų ir komanda ekspertų, įsiklausanti į gyvūnų ir jų šeimininkų poreikius.
2025 metų "Metų Geriausio El. Komersanto" apdovanojimų balsavimas bus uždarytas 2024 m. liepos 8 d., o finalistai bus paskelbti rugpjūčio 30 d., laimėtojai - spalio mėnesį oficialios ceremonijos metu, kurios data bus nurodyta vėliau. Iki tol, Zoomalia siekia įrodyti, kad turi visus reikalingus privalumus laimėti šį brangų prizą!
Balsuokite už Zoomalia kandidatūrą! Taigi, kas Zoomalia daro rimtą pretendente į "Metų Geriausio El. Komersanto" titulą? Peržvelkime šios išskirtinės parduotuvės istoriją ir įsipareigojimus, kuri orientuojasi į gyvūnų gerovę ir klientų pasitenkinimą.
Zoomalia, geriausias prancūziškas el-komersantas, daug daugiau nei tiesiog internetinė gyvūnų prekių parduotuvė!
Zoomalia neapsiriboja vien tik gyvūnų maisto ar priedų pardavimu. Nuo jos įkūrimo 2010 metais, įmonė siekia palengvinti ir pagražinti augintinių ir jų šeimininkų gyvenimą. Kaip? Siūlydama unikalią klientų patirtį, derinančią geriausią pasirinkimą už geriausią kainą, bei eksperto paslaugas.
Turėdama daugiau nei 30 000 prekių asortimentą savo tinklalapyje, Zoomalia siūlo vieną turtingiausių katalogų rinkoje. Nuo maisto iki žaislų ir priežiūros produktų, pasirinkimas tinkamas visiems skoniams ir biudžetams. Įmonė taip pat kuria 12 išskirtinių prekės ženklų su asortimentais, skirtus patenkinti specifinius kiekvieno gyvūno poreikius, nuo kačių, šunų iki NACS, vištų, arklių ir kitų fermos gyvūnų.
Bet Zoomalia stiprybė yra ir, visų svarbiausia, jos aistringa komanda. Gyvūnų meilės vedami, 300 darbuotojų nuolat mokomi tam, kad suteiktų geriausius patarimus klientams, magazinė zoomalia kaip ir internetu. Dėl jų žinių, jie geba rekomenduoti tinkamiausius produktus kiekvienam gyvūnui ir atsakyti į visus, net sunkiausius klausimus.
Šis unikalus pasirinkimo, kainos ir patarimų derinys jau patraukė daugiau nei 2 milijonus klientų Prancūzijoje ir Europoje. Ir tai dar tik pradžia! Su 93 milijonų eurų apyvarta 2023 metais ir dviženkliu augimu kasmet, Zoomalia patvirtina savo lyderio statusą ir ketina tai parodyti per dalyvavimą "Metų Geriausio El. Komersanto" konkursą.
Nepaprasta parduotuvės patirtis gyvūnų gerovės labui
Jei Zoomalia pirmiausia išgarsėjo internete, taip pat sėkmingai išplėtė savo fizinių parduotuvių tinklą, atspindintį jo įvaizdį: jaukios, ekspertai ir orientuotos į gyvūnų gerovę. Turėdamas jau 37 parduotuvės Prancūzijoje, Zoomalia siekia demystifikuoti savo unikalų koncepto parduotuvę plačiajai visuomenei.
Įžengiama į Zoomalia parduotuvę, tai įžengiama į pasaulį, kuris sukurtas nuo A iki Z specialiai gyvūnams ir tiems, kurie juos myli. Čia, šunys ir katės yra laukiami ir net gali mėgautis specialiai jiems įrengtomis žaidimo ir poilsio erdvėmis. Tuo metu jų šeimininkai gali mėgautis prekių kokybe ir rinktis iš plataus asortimento, nuo dizaino žaislų iki ekologiško šampūno, pereinant prie šunų sausas maistas be grūdų.
Bet kas išties išskiria, tai visų pirma yra personalinis priėmimas ir individualūs patarimai, teikiami parduotuvės komandų. Visi pardavėjai yra entuziastai, reguliariai mokomi, kad galėtų pasidalinti savo žiniomis apie įvairius pasaulius: šuo, katė, graužikai, paukščiai, žuvys, ropliai... Tai užtikrina, kad išeisite su tobulu produktu ir visais reikalingais patarimais, kaip tinkamai rūpintis savo augintiniu.
Kitas Zoomalia parduotuvių privalumas yra daugybė paslaugų ir renginių, siūlomų ištisus metus. Nuo viliojimo dirbtuvių iki fotosesijų, dovanų dalijimo - visada yra gera priežastis aplankyti ar sugrįžti į parduotuvę. Visa tai jaukioje ir šiltoje atmosferoje, kur gyvūnų gerovė ir jų šeimininkų ryšys yra dėmesio centre.
Su šiuo unikaliu koncepto parduotuvės formatu, Zoomalia pakeičia gyvūnų prekių parduotuvės patirtį ir įrodo, kad galima sujungti geriausias internetinės ir fizinės prekybos savybes gyvūnų gerovės labui. Tai didelis privalumas siekiant patraukti "Metų Geriausio El. Komersanto" konkurso komisiją ir, kas žino, tapti pirmąja gyvūnų prekių parduotuve, laimėjusia šį prestižinį titulą!
Zoomalia, novatoriška įmonė nukreipta į ateitį
Per 14 metų Zoomalia nuolat inovavo, siekdama pagerinti savo klientų patirtį ir gyvūnų gerovę. Naujosios technologijos, išskirtinių produktų kūrimas, tarptautinė plėtra... Įmonė yra ryžtingai nukreipta į ateitį ir ketina apie tai pranešti dalyvaudama "Metų Geriausio El. Komersanto" konkurse.
Kalbant apie technologinius naujovių, Zoomalia nusprendė masyvios investicijos į savo logistikos ir skaitmeninius įrankius. Su 21 000 m² sandėliu, aprūpintu naujausiomis užsakymo paruošimo ir siuntimo technologijomis, įmonė gali pristatyti savo klientams per 24 val. visoje Prancūzijoje, su 98 % klientų pasitenkinimo rodikliu. Savo tinklalapyje Zoomalia taip pat siekia sklandumo ir personalizacijos, siūlydama individualizuotas rekomendacijas ir chatbot'ą, kuris atsako į internautų klausimus 24 valandas per parą.
Inovaciją taip pat lemia išskirtinių produktų ir paslaugų kūrimas, sukurtų Zoomalia komandų, siekiant vis geriau patenkinti gyvūnų ir jų šeimininkų poreikius. Taip įmonė jau siūlo savo prekių ženklus, sukurtus su mitybos ir gyvūnų elgesio ekspertais. Nuolat praturtinamos naujomis receptūromis ir madingais aksesuarais gamų linijos, dideliam augintinių ir jų pet-parents džiaugsmui! Juos rasite mūsų internetinėje gyvūnų prekių parduotuvėje: Dailys, Optimus, Crocorico, Quality Sens, Quality Clean, Zoomalia Basic, Zolia, Iako, Reptil'us, Watpond, Watsea, Fisae.
Galiausiai, Zoomalia išsiskiria savo plėtros ambicijomis tiek Prancūzijoje, tiek tarptautiniu mastu. Jau esant 7 Europos šalyse, įmonė planuoja dvigubinti savo parduotuvių skaičių iki 2025 metų ir sustiprinti savo internetinį buvimą naujose rinkose. Visa tai išlaikant pagrindus: pasirinkimą, kainą ir patarimus gyvūnų gerovei.
Atminkite! Tiek daug privalumų, kurie daro Zoomalia rimtu pretendentu į "2025 metų geriausio el. komersanto" titulą. Ryžtingai nukreipta į ateitį, įmonė įkūnija naują, labiau novatoriškos, ekspertinės ir įsipareigojusios gyvūnų prekių parduotuvės modelį. Kas gali sužavėti profesionalų komisiją ir, svarbiausia, milijonus gyvūnų savininkų, kurie jau kasdien pasitiki ja. Susitiksime 2025 metų spalio mėnesį sprendimui :)
Geriausio El-Komersanto trofėjus: jūsų klausimai
Kas yra "Metų Geriausio El-komersanto" konkursas?
"Metų Geriausio El-komersanto" konkursas yra kasmetinis renginys, organizuojamas nuo 2013 metų Qualimetrie. Jis apdovanoja prancūziškus e-komercijos tinklalapius, kurie yra labiausiai mėgstami vartotojų, įvairiose kategorijose: mados, grožio, aukštųjų technologijų, bakalėjos, gyvūnų prekių parduotuvės...
Nugalėtojai nustatomi remiantis internetine apklausa, vykdoma tarp didelio interneto naudotojų skaičiaus, kurie vertina savo pasitenkinimą pagal tokius kriterijus kaip pasiūlymų kokybė, kainos ir kokybės santykis, pirkimo patirtis, pristatymas ar klientų aptarnavimas. Tai patikimumo ir pripažinimo ženklas pasirinktoms parduotuvėms!
Kodėl Zoomalia dalyvauja konkurse?
Zoomalia dalyvavimas "2025 metų geriausio El-komersanto" konkurse yra savaime suprantamas žingsnis, ypač po pergalės El. komersanto Trofėjuje 2015 metais. Prancūzijos internetinės gyvūnų prekių parduotuvės lyderė nori pripažinti savo patirtį ir kokybišką pasiūlymą plačiajai visuomenei. Tai taip pat galimybė visiems žinomiems įsipareigojimams: pasirinkimas, kaina ir patarimai gyvūnų gerovei.
Dalyvaudama kovoje su kitais e-komercijos atstovais, nepriklausomai nuo sektoriaus, Zoomalia nori įrodyti, kad gyvūnų prekių parduotuvė gali būti tokia pati inovatyvi ir efektyvi kaip mados ar aukštųjų technologijų tinklalapis. Galiausiai, tai puiki galimybė suburti savo komandą ir klientus apie bendrą projektą: tapti mėgstamiausiu gyvūnų mėgėjų prekės ženklu!
Kaip paremti Zoomalia šiame konkurse?
Norėdami paremti Zoomalia siekiant "2025 metų geriausio El-komersanto" titulo, tai labai paprasta! Pakanka dalyvauti internetinėje apklausoje, kurią ves Qualimetrie nuo 2024 m. birželio 8 d. iki liepos 8 d. Jei kada nors užsisakėte zoomalia.com arba parduotuvėje, galėsite pateikti savo nuomonę apie savo pirkimo patirtį.
Kiekviena balsas yra svarbus, kad padėtų Zoomalia pakilti į podiumą! Taip pat galite papasakoti apie tai savo artimiesiems ir paskatinti juos balsuoti. Kuo daugiau iš mūsų pripažins Zoomalia produktų ir paslaugų kokybę, tuo didesnė tikimybė laimėti šį brangų trofėjų. Taigi, ar pasiruošę balsuoti ir laimėti savo mėgstamą gyvūnų prekių parduotuvę?